Κυκλοφόρησαν έξι νέοι τίτλοι από τις εκδόσεις Πατάκη. Ποικίλης θεματικής που καλύπτουν τις απαιτήσεις κάθε αναγνώστη.

Μαρία Κάλλας, Γράμματα και αναμνήσεις

Η συναρπαστική και γοητευτική αυτοπροσωπογραφία της μεγαλύτερης φωνής του 20ού αιώνα σε επιμέλεια Τομ Βολφ. Μέσα από τις επιστολές της μεγάλης υψιφώνου, καθώς και τις δύο απόπειρές της να γράψει τα απομνημονεύματά της (το 1957 και το 1977), η έκδοση αυτή δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε την πραγματικότητα πίσω από τον μύθο.

Χιόνι του Ορχάν Παμούκ

Σε νέα έκδοση με επίμετρο του Τούρκου Νομπελίστα συγγραφέα. Το Χιόνι τιμήθηκε με το Le Prix Médicis étranger καθώς και με το Prix Méditerranée Étranger, ενώ οι Νιου Γιορκ Τάιμς είχαν κατατάξει το Χιόνι στη λίστα τους των «10 καλύτερων βιβλίων του 2004».

Ο φύλακας στη σίκαλη του Τζερόμ Ντέιβιντ Σάλιντζερ.

Από τα σημαντικότερα μυθιστορήματα ενηλικίωσης, με ήρωα τον Χόλντεν Κόλφιλντ, παγκόσμιο σύμβολο πια της εφηβικής επανάστασης. ο Φύλακας στη σίκαλη κυκλοφορεί σε καινούρια μετάφραση από την Αθηνά Δημητριάδου.

Δεν υπάρχουν ανοιχτοί φάκελοι του Ούγγρου συγγραφέα Άντρας Φόργκατς.

Ένα βιβλίο για τις οικογενειακές προδοσίες και τα εθνικά τραύματα, για το ψέμα, την προδοσία και τη συγχώρεση. Φέρνει στον νου τον κόσμο του Διαβάζοντας στη Χάννα του Μπέρνχαρντ Σλινκ και την ατμόσφαιρα της ταινίας του Ντόνερσμαρκ Οι ζωές των άλλων.

Μικρή ιστορία της αρχαιολογίας του Μπράιαν Φέιγκαν

Στο βιβλίο αυτό ο Μπράιαν Φέιγκαν (ομότιμος καθηγητή Ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας). Ανιχνεύει την εξέλιξη της αρχαιολογίας, από τις απαρχές της, τον 18ο αιώνα, μέχρι τη σύγχρονη εποχή και ρίχνει φως στις ανακαλύψεις, στις μεθόδους και στα μυθικά σχεδόν πρόσωπα που συνθέτουν την παγκόσμια περιπέτεια που ονομάζεται αρχαιολογία.

Η τέχνη της ψηφιακής ζωής. Πώς να αποφεύγετε τα δελτία ειδήσεων και να διαχειρίζεστε την υπερπληροφόρηση του Ρολφ Ντοµπέλλι.

Η ψηφιακή επανάσταση έχει µετατρέψει τις ειδήσεις από ακίνδυνο µέσο ψυχαγωγίας σε όπλο µαζικής καταστροφής εναντίον της κοινής λογικής. Ο περιορισµός όμως της κατανάλωσης ειδήσεων δε σηµαίνει πικρία και παραίτηση. Αντιθέτως, σηµαίνει πολλά δώρα: περισσότερο ελεύθερο χρόνο και µια καινούρια µατιά για όσα έχουν πραγµατική σπουδαιότητα και µας κάνουν ευτυχισµένους.

εκδόσεις Πατάκη εδώ

Διαβάστε περισσότερα λογοτεχνικά νέα εδώ

Πηγή