Παραίτηση Β. Γάκη από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Ο.Μ.Μ.Θ.

Την παραίτηση του από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης υπέβαλλε ο κ. Βασίλης Γάκης, προκειμένου να είναι υποψήφιος στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου του 2023, κατ’ εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου που αφορά την εκλογή Δημοτικών και Περιφερειακών Αρχών.

Παραίτηση Β. Γάκη από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Ο.Μ.Μ.Θ.
Παραίτηση Β. Γάκη από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Ο.Μ.Μ.Θ.

Με επιστολή του στην αρμόδια Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κα. Λίνα Μενδώνη, την οποία κοινοποίησε στον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιο για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού, κ. Νικόλα Γιατρομανωλάκη και  τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Μ.Μ.Θ., ο κ. Γάκης τους ευχαριστεί θερμά για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του αλλά και τη γόνιμη συνεργασία που ανέπτυξαν επί 3 χρόνια. «Οι ευχαριστίες μου αυτές δεν απορρέουν από το τυπικό και το είθισται της περίστασης αλλά από την ουσία της συνεργασίας» αναφέρει μεταξύ άλλων στο κείμενο της παραίτησής του, ενώ προσθέτει ότι σε αγαστή συνεργασία με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου έθεσαν ως προτεραιότητα να αναδείξουν τον πολιτισμό και την πόλη της Θεσσαλονίκης.

«Θυμάμαι», τονίζει ο κ. Γάκης, «όταν ξεκίνησε η θητεία μας τον Φεβρουάριο του 2020 ήμασταν απλώς γνωστοί και παρά τις δυσκολίες που συναντήσαμε από τις πρώτες ημέρες της θητείας λόγω της πανδημίας, γίναμε μια ομάδα, μια παρέα, που με διάλογο και ανταλλαγή απόψεων προσπαθήσαμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της εποχής και να υπηρετήσουμε με συνέπεια τους σκοπούς του φορέα ανταποκρινόμενοι στην εμπιστοσύνη της ελληνικής Πολιτείας». Επίσης, κάνει ειδική αναφορά στην αναπληρούσα τον Γενικό Διευθυντή, τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή, στους Προϊσταμένους όλων των Διευθύνσεων, στα στελέχη και εργαζόμενους του Οργανισμού για την συνεργασία τους και την συλλογική, όπως αναφέρει, προσπάθεια.

Και καταλήγει: «Το ταξίδι του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης στον πολιτισμό και στις προκλήσεις της εποχής συνεχίζεται. Όπως συνεχίζεται και το δικό μου ταξίδι στην Αυτοδιοίκηση, διαβεβαιώνοντας όλες και όλους ότι θα είμαι πιστός αρωγός και υποστηρικτής του έργου του Μεγάρου και του Πολιτισμού».

Η επιστολή παραίτησης του κ. Γάκη προς την Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, κα. Λίνα Μενδώνη και τα μέλη του Δ.Σ. του Ο.Μ.Μ.Θ., συνοδεύεται από έναν συνοπτικό απολογισμό πεπραγμένων της θητείας του στον Οργανισμό τα τελευταία 3 χρόνια. Σε αυτόν περιγράφονται αναλυτικά όλες οι πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί για την ανάδειξη του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης σε σημείο αναφοράς για τα πολιτιστικά δρώμενα της Βόρειας Ελλάδας, καθώς και οι παρεμβάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου προκειμένου να επεκτείνουν τον ορίζοντα δράσης του Οργανισμού.

Όπως επισημαίνει ο κ. Γάκης στον απολογισμό πεπραγμένων:

«Βιώσαμε και ξεπεράσαμε την πανδημία του κορωνοϊού, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και συντροφεύσαμε τους συμπολίτες μας με αξιόλογες παραγωγές κρατώντας ψηλά τη σημαία του πολιτισμού για την πόλη. Παρά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς τιμήσαμε με επετειακές εκδηλώσεις τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση του 1821 αλλά και τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Με το σύνθημα «μένουμε ασφαλείς, μένουμε ενεργοί», αξιοποιήσαμε το «κλείσιμο» των χώρων για την εκτέλεση έργων μικρής και μεγάλης κλίμακας, για τη συντήρηση και αποκατάσταση των εγκαταστάσεων μας, γεγονός που οδήγησε στην πιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας (ISO).

– Μετά από πολλά χρόνια φωταγωγήθηκαν τα κτήρια του ΟΜΜΘ με λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης (-60%), ενισχύοντας την όμορφη βραδυνή εικόνα του παραλιακού μετώπου της πόλης.

-Επιστρέψαμε στην κανονικότητα δυναμικά, με τη συμμετοχή κορυφαίων καλλιτεχνικών σχημάτων από όλο τον κόσμο και πλήθος συνεδρίων, ενώ αναδείξαμε την ταυτότητα της πόλης αφού ήμασταν ο πρώτος φορέας που αξιοποίησε τη διαδικτυακή προβολή των δράσεων του στη Βαλκανική ενδοχώρα. Οι χιλιάδες των θεατών μας που παρακολουθήσαν το καλλιτεχνικό μας πρόγραμμα, αποτελούν τη μεγαλύτερη επιβράβευση των προσπαθειών της επανεκκίνηση μας μετά την πανδημία. Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφερθώ στον Καλλιτεχνικό μας Διευθυντή, τον Θεσσαλονικιό και διακεκριμένο μουσικό Χρίστο Γαλιλαία που με τις κατευθύνσεις και πρωτοβουλίες του και την αμέριστη συμμετοχή όλων των στελεχών και εργαζομένων του Οργανισμού μπορέσαμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες τις πανδημίας με αξιοπρέπεια και να επιστρέψουμε δυναμικά στην κανονικότητα του καλλιτεχνικού μας προγράμματος.

-Επεκτείναμε τις συνέργειες με φορείς της τέχνης, της εκπαίδευσης και των επιστημών ενώνοντας δυνάμεις στους κοινούς μας σκοπούς.

-Υπογράψαμε μνημόνιο συνεργασίας με το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), ανοίγοντας τις πύλες μας στα άτομα με αναπηρία και υλοποιήσαμε το πρώτο σεμινάριο στη Βόρεια Ελλάδα κατάρτισης   των εργαζομένων για θέματα  εξυπηρέτησης κοινού  με προβλήματα αναπηρίας.

-Ανοίξαμε τις πύλες του Μεγάρου σε άλλες μορφές τέχνης αξιοποιώντας τους χώρους μας εναλλακτικά όπως και τον αύλειο χώρο με τη δημιουργία Ανοιχτής Δημόσιας Γλυπτοθήκης, συνδυάζοντας τη μουσική με άλλες τέχνες.

-Επεκτείναμε τον ορίζοντα δράσης κοινού, απευθυνόμενοι συστηματικά σε διάφορες κατηγορίες πολιτών, φέρνοντας τους κοντά στο Μέγαρο και αλλάζοντας τη «στερεότυπη» άποψη τους και κυρίως, απευθυνθήκαμε  στους νέους μέσα από οργανωμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις σχολείων από όλη τη χώρα στους χώρους μας και ενισχύσαμε παράλληλα τις συνέργειες μας με τα Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων της Θεσσαλονίκης.

-Ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό μας για την προσέλκυση των νέων διαδραματίζει η Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (MOYSA), η οποία αριθμεί εκατό και πλέον μέλη και την  αναδεικνύουμε συνεχώς μέσα από συμπράξεις με καλλιτέχνες διεθνούς εμβέλειας ενώ η αναγνώριση της ποιότητας της διαπιστώνεται από τις προσκλήσεις που πλέον δέχεται  ,για συμμετοχή από φορείς εντός και εκτός συνόρων.

Η Διοίκηση κρίνεται όχι μόνο από τη χρηστή διαχείριση της καθημερινότητας και από την ορθή εκτέλεση του προϋπολογισμού, αλλά πολύ περισσότερο από το όραμά της, τους στόχους της και τις βάσεις που θέτει για την προοπτική του φορέα στο μέλλον  και παρά τους περιορισμούς της πανδημίας  στα δυο πρώτα χρόνια της θητείας μας, μπορέσαμε να θέσουμε τις βάσεις για το αύριο.

-Ενταχθήκαμε στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ του Υπουργείου Ανάπτυξης «Ψηφιοποίηση, Τεκμηρίωση και Ανάδειξη του Πολιτιστικού Αποθέματος του Ο.Μ.Μ.Θ.» και προχωρούμε στη διάσωση του πολύτιμου υλικού ιστορικής σημασίας που υπάρχει στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο για την ψηφιακή αξιοποίηση και προβολή του σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Η ψηφιοποίηση αφορά από κοστούμια, οπτικοακουστικό υλικό  παραστάσεων, βιβλιοθήκη αρχείου, έντυπα και άλλο υλικό, ενώ μεταξύ άλλων προβλέπεται η ανάπτυξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών και εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας, ψηφιακό χρονολόγιο και διαδικτυακή εφαρμογή αποθετηρίου-ψηφιακής βιβλιοθήκης με σκοπό τη διάθεση του υλικού στο ευρύ κοινό, με ελεύθερη πρόσβαση τόσο στους χώρους του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης όσο και απομακρυσμένα   αν κάποιος βρίσκεται. Με τον τρόπο αυτόν αξιοποιούμε την τεχνολογία και διευρύνουμε την προσβασιμότητα στην πληροφόρηση αναφορικά με τις δράσεις μας, μυώντας τους νέους και άλλες ομάδες θεατών μας στο χώρο της μουσικής.

-Συμμετέχουμε στο Ταμείο Ανάκαμψης και συμβάλλουμε στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων μας με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας στους χώρους παραγωγής θεαμάτων και δημιουργούμε ένα σύγχρονο ηχογραφικό στούντιο για μικρά και μεγάλα μουσικά σύνολα (Συμφωνικές Ορχήστρες) .

-Πιστεύουμε στον πολιτισμό για όλους, δίχως αποκλεισμούς και υποβάλλαμε στο Ταμείο Ανάκαμψης ειδικό πρόγραμμα για την προμήθεια εξοπλισμού και την πραγματοποίηση έργων που θα ενισχύσουν την προσβασιμότητα του Μεγάρου στα άτομα με αναπηρία.

-Στο πλαίσιο του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου για το Παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης, συναινέσαμε και στηρίζουμε την πρόταση  της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που περιλαμβάνει την ανέγερση νέου κτηριακού συγκροτήματος δίπλα στα υπάρχοντα του Μεγάρου, προκειμένου να στεγάσει πολιτιστικές χρήσεις (Κ.Ο.Θ., Κ.Ω.Θ  η άλλου φορέα). Και σε συνδυασμό με το Ποσειδώνιο κολυμβητήριο, την αξιοποίηση και αποκατάσταση του διατηρητέου του βιομηχανικού κτηρίου της Αλλατίνη και άλλες παρεμβάσεις, δημιουργείται ένα νέο ισχυρό τοπόσημο πολιτισμού και ανάπτυξης της πόλης.

-Βασικό μας μέλημα, πριν ακόμα ξεσπάσει η ενεργειακή κρίση,  η ενεργειακή αναβάθμιση του Μεγάρου και προχωρήσαμε σε όλες τις απαιτούμενες μελέτες προετοιμάζοντας το έδαφος για την εκπόνηση της μελέτης εφαρμογής προκειμένου να συμμετέχουμε σε Ευρωπαϊκά επιδοτούμενα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης των υποδομών μας (ΗΛΕΚΤΡΑ, ΕΣΠΑ)

Τίποτα από τα παραπάνω δεν θα είχε υλοποιηθεί δίχως την αμέριστη υποστήριξη του έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού του Οργανισμού. Η συμβολή τους ήταν καθοριστική. Αναγνωρίζοντας την προσπάθεια αυτή ενισχύσαμε το ανθρώπινο δυναμικό εκμεταλλευόμενοι το εργαλείο της «κινητικότητας» και  αναμένουμε νέο τεχνικό προσωπικό  και προσωπικό εκτέλεσης παραγωγής μέσω των διαδικασιών του ΑΣΕΠ».

Με την παράκληση να μεταδοθεί ή να δημοσιευθεί

Την παραίτηση του από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης υπέβαλλε ο κ. Βασίλης Γάκης, προκειμένου να είναι υποψήφιος στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου του 2023, κατ’ εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου που αφορά την εκλογή Δημοτικών και Περιφερειακών Αρχών.

Με επιστολή του στην αρμόδια Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κα. Λίνα Μενδώνη, την οποία κοινοποίησε στον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιο για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού, κ. Νικόλα Γιατρομανωλάκη και  τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Μ.Μ.Θ., ο κ. Γάκης τους ευχαριστεί θερμά για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του αλλά και τη γόνιμη συνεργασία που ανέπτυξαν επί 3 χρόνια. «Οι ευχαριστίες μου αυτές δεν απορρέουν από το τυπικό και το είθισται της περίστασης αλλά από την ουσία της συνεργασίας» αναφέρει μεταξύ άλλων στο κείμενο της παραίτησής του, ενώ προσθέτει ότι σε αγαστή συνεργασία με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου έθεσαν ως προτεραιότητα να αναδείξουν τον πολιτισμό και την πόλη της Θεσσαλονίκης.

«Θυμάμαι», τονίζει ο κ. Γάκης, «όταν ξεκίνησε η θητεία μας τον Φεβρουάριο του 2020 ήμασταν απλώς γνωστοί και παρά τις δυσκολίες που συναντήσαμε από τις πρώτες ημέρες της θητείας λόγω της πανδημίας, γίναμε μια ομάδα, μια παρέα, που με διάλογο και ανταλλαγή απόψεων προσπαθήσαμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της εποχής και να υπηρετήσουμε με συνέπεια τους σκοπούς του φορέα ανταποκρινόμενοι στην εμπιστοσύνη της ελληνικής Πολιτείας». Επίσης, κάνει ειδική αναφορά στην αναπληρούσα τον Γενικό Διευθυντή, τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή, στους Προϊσταμένους όλων των Διευθύνσεων, στα στελέχη και εργαζόμενους του Οργανισμού για την συνεργασία τους και την συλλογική, όπως αναφέρει, προσπάθεια.

Και καταλήγει: «Το ταξίδι του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης στον πολιτισμό και στις προκλήσεις της εποχής συνεχίζεται. Όπως συνεχίζεται και το δικό μου ταξίδι στην Αυτοδιοίκηση, διαβεβαιώνοντας όλες και όλους ότι θα είμαι πιστός αρωγός και υποστηρικτής του έργου του Μεγάρου και του Πολιτισμού».

Η επιστολή παραίτησης του κ. Γάκη προς την Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, κα. Λίνα Μενδώνη και τα μέλη του Δ.Σ. του Ο.Μ.Μ.Θ., συνοδεύεται από έναν συνοπτικό απολογισμό πεπραγμένων της θητείας του στον Οργανισμό τα τελευταία 3 χρόνια. Σε αυτόν περιγράφονται αναλυτικά όλες οι πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί για την ανάδειξη του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης σε σημείο αναφοράς για τα πολιτιστικά δρώμενα της Βόρειας Ελλάδας, καθώς και οι παρεμβάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου προκειμένου να επεκτείνουν τον ορίζοντα δράσης του Οργανισμού.

Όπως επισημαίνει ο κ. Γάκης στον απολογισμό πεπραγμένων:

«Βιώσαμε και ξεπεράσαμε την πανδημία του κορωνοϊού, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και συντροφεύσαμε τους συμπολίτες μας με αξιόλογες παραγωγές κρατώντας ψηλά τη σημαία του πολιτισμού για την πόλη. Παρά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς τιμήσαμε με επετειακές εκδηλώσεις τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση του 1821 αλλά και τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Με το σύνθημα «μένουμε ασφαλείς, μένουμε ενεργοί», αξιοποιήσαμε το «κλείσιμο» των χώρων για την εκτέλεση έργων μικρής και μεγάλης κλίμακας, για τη συντήρηση και αποκατάσταση των εγκαταστάσεων μας, γεγονός που οδήγησε στην πιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας (ISO).

– Μετά από πολλά χρόνια φωταγωγήθηκαν τα κτήρια του ΟΜΜΘ με λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης (-60%), ενισχύοντας την όμορφη βραδυνή εικόνα του παραλιακού μετώπου της πόλης.

-Επιστρέψαμε στην κανονικότητα δυναμικά, με τη συμμετοχή κορυφαίων καλλιτεχνικών σχημάτων από όλο τον κόσμο και πλήθος συνεδρίων, ενώ αναδείξαμε την ταυτότητα της πόλης αφού ήμασταν ο πρώτος φορέας που αξιοποίησε τη διαδικτυακή προβολή των δράσεων του στη Βαλκανική ενδοχώρα. Οι χιλιάδες των θεατών μας που παρακολουθήσαν το καλλιτεχνικό μας πρόγραμμα, αποτελούν τη μεγαλύτερη επιβράβευση των προσπαθειών της επανεκκίνηση μας μετά την πανδημία. Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφερθώ στον Καλλιτεχνικό μας Διευθυντή, τον Θεσσαλονικιό και διακεκριμένο μουσικό Χρίστο Γαλιλαία που με τις κατευθύνσεις και πρωτοβουλίες του και την αμέριστη συμμετοχή όλων των στελεχών και εργαζομένων του Οργανισμού μπορέσαμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες τις πανδημίας με αξιοπρέπεια και να επιστρέψουμε δυναμικά στην κανονικότητα του καλλιτεχνικού μας προγράμματος.

-Επεκτείναμε τις συνέργειες με φορείς της τέχνης, της εκπαίδευσης και των επιστημών ενώνοντας δυνάμεις στους κοινούς μας σκοπούς.

-Υπογράψαμε μνημόνιο συνεργασίας με το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), ανοίγοντας τις πύλες μας στα άτομα με αναπηρία και υλοποιήσαμε το πρώτο σεμινάριο στη Βόρεια Ελλάδα κατάρτισης   των εργαζομένων για θέματα  εξυπηρέτησης κοινού  με προβλήματα αναπηρίας.

-Ανοίξαμε τις πύλες του Μεγάρου σε άλλες μορφές τέχνης αξιοποιώντας τους χώρους μας εναλλακτικά όπως και τον αύλειο χώρο με τη δημιουργία Ανοιχτής Δημόσιας Γλυπτοθήκης, συνδυάζοντας τη μουσική με άλλες τέχνες.

-Επεκτείναμε τον ορίζοντα δράσης κοινού, απευθυνόμενοι συστηματικά σε διάφορες κατηγορίες πολιτών, φέρνοντας τους κοντά στο Μέγαρο και αλλάζοντας τη «στερεότυπη» άποψη τους και κυρίως, απευθυνθήκαμε  στους νέους μέσα από οργανωμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις σχολείων από όλη τη χώρα στους χώρους μας και ενισχύσαμε παράλληλα τις συνέργειες μας με τα Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων της Θεσσαλονίκης.

-Ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό μας για την προσέλκυση των νέων διαδραματίζει η Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (MOYSA), η οποία αριθμεί εκατό και πλέον μέλη και την  αναδεικνύουμε συνεχώς μέσα από συμπράξεις με καλλιτέχνες διεθνούς εμβέλειας ενώ η αναγνώριση της ποιότητας της διαπιστώνεται από τις προσκλήσεις που πλέον δέχεται  ,για συμμετοχή από φορείς εντός και εκτός συνόρων.

Η Διοίκηση κρίνεται όχι μόνο από τη χρηστή διαχείριση της καθημερινότητας και από την ορθή εκτέλεση του προϋπολογισμού, αλλά πολύ περισσότερο από το όραμά της, τους στόχους της και τις βάσεις που θέτει για την προοπτική του φορέα στο μέλλον  και παρά τους περιορισμούς της πανδημίας  στα δυο πρώτα χρόνια της θητείας μας, μπορέσαμε να θέσουμε τις βάσεις για το αύριο.

-Ενταχθήκαμε στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ του Υπουργείου Ανάπτυξης «Ψηφιοποίηση, Τεκμηρίωση και Ανάδειξη του Πολιτιστικού Αποθέματος του Ο.Μ.Μ.Θ.» και προχωρούμε στη διάσωση του πολύτιμου υλικού ιστορικής σημασίας που υπάρχει στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο για την ψηφιακή αξιοποίηση και προβολή του σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Η ψηφιοποίηση αφορά από κοστούμια, οπτικοακουστικό υλικό  παραστάσεων, βιβλιοθήκη αρχείου, έντυπα και άλλο υλικό, ενώ μεταξύ άλλων προβλέπεται η ανάπτυξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών και εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας, ψηφιακό χρονολόγιο και διαδικτυακή εφαρμογή αποθετηρίου-ψηφιακής βιβλιοθήκης με σκοπό τη διάθεση του υλικού στο ευρύ κοινό, με ελεύθερη πρόσβαση τόσο στους χώρους του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης όσο και απομακρυσμένα   αν κάποιος βρίσκεται. Με τον τρόπο αυτόν αξιοποιούμε την τεχνολογία και διευρύνουμε την προσβασιμότητα στην πληροφόρηση αναφορικά με τις δράσεις μας, μυώντας τους νέους και άλλες ομάδες θεατών μας στο χώρο της μουσικής.

-Συμμετέχουμε στο Ταμείο Ανάκαμψης και συμβάλλουμε στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων μας με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας στους χώρους παραγωγής θεαμάτων και δημιουργούμε ένα σύγχρονο ηχογραφικό στούντιο για μικρά και μεγάλα μουσικά σύνολα (Συμφωνικές Ορχήστρες) .

-Πιστεύουμε στον πολιτισμό για όλους, δίχως αποκλεισμούς και υποβάλλαμε στο Ταμείο Ανάκαμψης ειδικό πρόγραμμα για την προμήθεια εξοπλισμού και την πραγματοποίηση έργων που θα ενισχύσουν την προσβασιμότητα του Μεγάρου στα άτομα με αναπηρία.

-Στο πλαίσιο του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου για το Παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης, συναινέσαμε και στηρίζουμε την πρόταση  της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που περιλαμβάνει την ανέγερση νέου κτηριακού συγκροτήματος δίπλα στα υπάρχοντα του Μεγάρου, προκειμένου να στεγάσει πολιτιστικές χρήσεις (Κ.Ο.Θ., Κ.Ω.Θ  η άλλου φορέα). Και σε συνδυασμό με το Ποσειδώνιο κολυμβητήριο, την αξιοποίηση και αποκατάσταση του διατηρητέου του βιομηχανικού κτηρίου της Αλλατίνη και άλλες παρεμβάσεις, δημιουργείται ένα νέο ισχυρό τοπόσημο πολιτισμού και ανάπτυξης της πόλης.

-Βασικό μας μέλημα, πριν ακόμα ξεσπάσει η ενεργειακή κρίση,  η ενεργειακή αναβάθμιση του Μεγάρου και προχωρήσαμε σε όλες τις απαιτούμενες μελέτες προετοιμάζοντας το έδαφος για την εκπόνηση της μελέτης εφαρμογής προκειμένου να συμμετέχουμε σε Ευρωπαϊκά επιδοτούμενα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης των υποδομών μας (ΗΛΕΚΤΡΑ, ΕΣΠΑ)

Τίποτα από τα παραπάνω δεν θα είχε υλοποιηθεί δίχως την αμέριστη υποστήριξη του έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού του Οργανισμού. Η συμβολή τους ήταν καθοριστική. Αναγνωρίζοντας την προσπάθεια αυτή ενισχύσαμε το ανθρώπινο δυναμικό εκμεταλλευόμενοι το εργαλείο της «κινητικότητας» και  αναμένουμε νέο τεχνικό προσωπικό  και προσωπικό εκτέλεσης παραγωγής μέσω των διαδικασιών του ΑΣΕΠ».

Δείτε επίσης

Ο Πάνος Βλάχος στο WE σε μια γιορτινή συναυλία!

Πηγή