Το Hocus-pocus 2 έκανε τα μαγικα του και βρέθηκε στην κορυφή της Disney+.Οι τρείς μάγισσες ήρθαν για να μείνουν.

To Hocus Pocus 2 επέστρεψε για να μας χαρίσει όμορφες στιγμές για το Hallloween, αλλά σάρωσε στη διαδικτυακή υπηρεσία της Disney+ επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις της εταιρείας πως η ταινία έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια από το κοινό.

Σύμφωνα με το Deadline, είναι ξεκάθαρο ότι σε επίπεδο κινηματογραφικών αιθουσών και streaming, η Disney κυριαρχεί ήδη.Αν και ο CEO Bob Chapek έχει, φυσικά, υπερασπιστεί την άνθηση του Disney+ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το γεγονός ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες παραμένουν ισχυρές δεν έχει χαθεί από την εταιρεία.

Όταν ήρθε η ώρα να φτιάξουν τη συνέχεια της καλτ οικογενειακής ταινίας του 1993, Hocus Pocus, η ομάδα ζωντανής δράσης της Disney του Sean Bailey αποφάσισε να την παρουσιάσει στο Disney+.

Ναι, αναμφισβήτητα η φθινοπωρινή κινηματογραφική αγορά θα είχε στηρίξει πολύ αυτή την ταινία. Ωστόσο, συνειδητοποιήστε ότι οι ταινίες που βγαίνουν τώρα αναπτύχθηκαν πριν από περίπου δύο χρόνια.

Ως εκ τούτου, το πιο υπεύθυνο οικονομικό στοίχημα για ένα σίκουελ μιας ταινίας σχεδόν 30 ετών με τέτοια δημογραφικά χαρακτηριστικά, η οποία έκανε μόλις 44 εκατ. δολάρια στο εγχώριο B.O., ήταν το Disney+.

Παρόλα αυτά, η Disney είχε πάντα επίγνωση της έντονης λατρείας για αυτή την ταινία: Κατά την ημερομηνία κυκλοφορίας της συνέχειας στις 30 Σεπτεμβρίου, δάσκαλοι εμφανίστηκαν φορώντας μπλουζάκια Hocus Pocus σε ένα τοπικό δημοτικό σχολείο της Σάντα Κλαρίτα, Καλιφόρνια, που έγραφαν “I Smell Children”.

Η σωστή ανάγνωση των στατιστικών από την Disney είχε ως αποτέλεσμα το Hocus Pocus 2 να μαγέψει τις μάζες, με την ταινία όχι μόνο να είναι η πιο δημοφιλής που έχει προβληθεί ποτέ στο Disney+ μέχρι σήμερα, αλλά και να σημειώσει ρεκόρ Nielsen για ταινία streaming το πρώτο Σαββατοκύριακο με 2,7 δισεκατομμύρια λεπτά προβολής.

Αυτή η επιτυχία του Hocus Pocus προωθήθηκε από μια καμπάνια μάρκετινγκ D-Day, που δεν διέφερε από εκείνη που θα πραγματοποιούσε η Disney για οποιαδήποτε από τις κινηματογραφικές της ταινίες.

Ήταν η απλή ιδέα ότι αυτοί οι τρεις εμβληματικοί χαρακτήρες επιστρέφουν”, λέει ο πρόεδρος μάρκετινγκ των Disney Studios Asad Ayaz, “Ξεκινήσαμε την καμπάνια με το σλόγκαν ‘Επιστρέψαμε, Μάγισσες’. Και αυτή η ατάκα λειτούργησε ως το απόλυτο αγκίστρι μάρκετινγκ αυτών των τριών ηθοποιών που επέστρεψαν 29 χρόνια μετά”.

Η καμπάνια ξεκίνησε επίσημα τον Ιούνιο με το αιφνιδιαστικό ντεμπούτο του πρώτου τρέιλερ στο διαδίκτυο. Το κομμάτι αυτό συγκέντρωσε πάνω από 43,5 εκατ. προβολές τις πρώτες 24 ώρες και η αντίδραση ήταν συντριπτικά θετική σε ποσοστό 90% στις μετρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το δεύτερο τρέιλερ αποκαλύφθηκε ως έκπληξη στους θαυμαστές που συμμετείχαν στην έκθεση D23 Expo της Disney στις 9 Σεπτεμβρίου και κυκλοφόρησε online αμέσως μετά, με το κομμάτι αυτό να αποφέρει 20M προβολές, με τη δυναμική να συνεχίζεται.

Συνολικά, το σύμπαν των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το Hocus Pocus 2 περιελάμβανε 201M followers, που ενισχύθηκαν από προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα, GIFs, emojis χαρακτήρων και έναν φακό Snapchat AR.

Υπήρξαν συνεργασίες με σημαντικούς influencers στο Instagram και το TikTok για φιλοξενούμενα Watch Parties, θεματικές κατασκευές και συνταγές, ομορφιά, drag queens και προσαρμοσμένα βίντεο για τον εορτασμό της ταινίας.

Οι στοχευμένες ενεργοποιήσεις περιλάμβαναν ένα Drag Brunch & Drag Bingo takeover με τις Sanderson Sisters στο Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη και το Μαϊάμι, μαζί με mailers με θέμα το Hocus Pocus 2 σε περιφερειακούς influencers και προσαρμοσμένα τμήματα πρωινών εκπομπών σε δέκα αγορές την εβδομάδα της κυκλοφορίας.

Στηριζόμενη σε μια τακτική κινηματογραφικού μάρκετινγκ για το Hocus Pocus 2, η Disney δημιούργησε 11 συνεργάτες προώθησης που ήταν οργανικοί για την ταινία.

Netflix: Όλες οι σειρές – ταινίες του Νοεμβρίου

Ήταν η απλή ιδέα ότι αυτοί οι τρεις εμβληματικοί χαρακτήρες επιστρέφουν”, λέει ο πρόεδρος μάρκετινγκ των Disney Studios Asad Ayaz, “Ξεκινήσαμε την καμπάνια με το σλόγκαν ‘Επιστρέψαμε, Μάγισσες’. Και αυτή η ατάκα λειτούργησε ως το απόλυτο αγκίστρι μάρκετινγκ αυτών των τριών ηθοποιών που επέστρεψαν 29 χρόνια μετά”.

Η καμπάνια ξεκίνησε επίσημα τον Ιούνιο με το αιφνιδιαστικό ντεμπούτο του πρώτου τρέιλερ στο διαδίκτυο. Το κομμάτι αυτό συγκέντρωσε πάνω από 43,5 εκατ. προβολές τις πρώτες 24 ώρες και η αντίδραση ήταν συντριπτικά θετική σε ποσοστό 90% στις μετρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το δεύτερο τρέιλερ αποκαλύφθηκε ως έκπληξη στους θαυμαστές που συμμετείχαν στην έκθεση D23 Expo της Disney στις 9 Σεπτεμβρίου και κυκλοφόρησε online αμέσως μετά, με το κομμάτι αυτό να αποφέρει 20M προβολές, με τη δυναμική να συνεχίζεται.

Συνολικά, το σύμπαν των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το Hocus Pocus 2 περιελάμβανε 201M followers, που ενισχύθηκαν από προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα, GIFs, emojis χαρακτήρων και έναν φακό Snapchat AR.

Υπήρξαν συνεργασίες με σημαντικούς influencers στο Instagram και το TikTok για φιλοξενούμενα Watch Parties, θεματικές κατασκευές και συνταγές, ομορφιά, drag queens και προσαρμοσμένα βίντεο για τον εορτασμό της ταινίας.

Διαβάστε περισσότερα:

Hocus Pocus 2: Ήρθε να μας κρατήσει συντροφιά στο Halloween

Πηγή πληροφοριών 

Πηγή